Monday 23 January 2012

untung lah dia ad org kol tiap2 malam.. tpu laa kalau tade sehari.. hm.. 
mtg2 lah kita tak leh kol dia kn.. hhahahaha.. hm :(
knp lah bende cmni jd kat aku.. np lah cptnye dia soh aku ak letak fown.. 
msty nk begayut lg.. hhm.... act... 
aku dah kate dah yg aku nk teman dia lg walau pun aku dah mengantuk.. em.. 
tp dia soh aku tdor jugak.. hm..
tape2..
mb anje ta tau ap yg bie wt blkg anje . tp anje nk bie ingat.. bie lah nyawe anje., hm.. 

BIE !! ANJE rndu time first dulu.. :'(

asal laa time kapel dew jew masalaa . satu persatu .
susaa ak nak appy n kekal nan owg y ak sayunk .
koe janjy macam macam . agy ak arapan y tggi . pas t0o , 1 bende un koe tak tunai an .
HAPRAK !

SAYUNK ! tolong laa . jgn seksa anje camnie .
anje tak snggop . penad cgt . 
asyik pk cmne nak wat cmpai bie jady bie y dulu .
PLISZ !
hanye BIE y anje sayunk . anje CINTA an bie :'( !

No comments:

Post a Comment